Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Ga naar het item wat je graag wil bestellen en plaats deze in je winkelmandje.
Stap 2: Open je winkelmandje rechtsboven en klik op 'afrekenen'.
Stap 3: Bij bedrukkingen kunt u uw eigen wensen aangeven bij het vak opmerkingen. Hierna wordt er contact met u opgenomen om alles goed door te nemen voordat de order bedrukt gaat worden.
Stap 4: Vul de correcte gegevens in en kies de betaalmethode.
Stap 5: Accepteer de voorwaarden en rond de bestelling af. De bestelling is geplaatst en binnenkort heb jij je items in huis!
Welke maat moet ik bestellen?
In de product beschrijvingen van de items kunt u meer informatie vinden over de pasvorm van een item. Komt u er niet uit of heeft u nog vragen stuur ons een berichtje via de chat functie of een DM op Instagram. Ik help u daar graag verder.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle gepersonaliseerde producten worden binnen 7 werkdagen verzonden.
Alle producten op voorraad worden binnen 5 werkdagen verzonden behalve in weekenden en feestdagen dan wordt het de eerst volgende werkdag verzonden.
De levertijden zijn 3 tot 5 werkdagen. Behalve bij gepersonaliseerde producten is het 7 werkdagen.
Bestellingen worden verstuurd middels PostNL en wij zijn afhankelijk van de drukte bij PostNL. Soms kan het bij drukte wat langer duren voordat u het pakket ontvangt.
Bij DaarvanDaan staat de klant op nummer 1. Wij doen er dus alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te leveren. Wanneer uw pakket onderweg is ontvangt u een mail met daarin het Track en Trace nummer.
Kosten van de levering zijn (let op deze prijzen kunnen door PostNL aangepast worden en dan zullen wij deze ook aanpassen op de website)
Verzendkosten zijn van PostNL:
*Brievenbuspakket tot 2 kilo is € 4,10 (Tot 2 kg max. 38×26,5×3,2 cm )
*Pakket tot 10 kilo € 6,75 (Tot 10 kg max. 100×50×50 cm)
*Pakket tot 20 kilo € 13,00 (Tot 20 kg - groot pakket max. 176×78×58 cm)
Wat is de retourtermijn?
U heeft 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Het retourneren van één of meerdere items gebeurt op eigen kosten. Bekijk hiervoor de retourvoorwaarden op onze webshop. Komt u er toch niet uit? Stuur dan een mail op info@daarvandaan.nl en ik help u graag verder.
Betaalwijzen en -mogelijkheden
iDEAL
Betalen met iDEAL geniet in Nederland een ongekende populariteit. iDEAL is een gebruiksvriendelijke oplossing voor online betalingen. Als u gebruik maakt van één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank, dan kunt u eenvoudig met iDEAL betalen.
PayPal
Uw PayPal rekening gebruiken als digitale portemonnee. Het enige wat u nodig heeft is uw PayPal-emailadres en uw PayPal-wachtwoord om eenvoudig uw bestelling te betalen.
- Veilig online betalen zonder uw financiële gegevens door te geven
- Uw aankoop is veilig bij een geschil
Creditcard
Met uw MasterCard of Visa kredietkaart kunt u eenvoudig betalen. Bij de meeste aanbieders van deze creditcards zijn uw aankopen verzekerd, zodat u veilig bent tegen diefstal.
- Uw creditcardgegevens versturen wij via een veilige SSL verbinding
Klarna
Met Klarna kunt u eenvoudig winkelen en bestellen en pas betalen als u het product heeft ontvangen. Na ontvangst van het product heeft u 14 dagen de tijd om uw factuur te voldoen.
- Veilig online bestellen en betalen na ontvangst van uw order
- Gemakkelijk mobiele aankopen achteraf betalen
Jullie zeggen dat het pakket verzonden is maar ik heb het nog niet ontvangen?
Wanneer wij de verzendbevestiging versturen hebben wij het pakket overgedragen aan PostNL. Meestal hanteert PostNL een verzendtijd van een dag maar in drukke periodes zoals tijdens vakanties en in december kan het soms oplopen tot een week. Mocht u vragen hebben over de verzending dan verwijzen we u graag door naar PostNL. Wij maken altijd een foto van een bestelling voordat deze verzonden wordt, dit is ons bewijs van verzending. Mocht het pakket kwijt of beschadigd zijn dan zijn wij hier niet verantwoordelijk voor aangezien wij het in goede orde verzonden hebben.